OT: TP-LINK TL-WR1043ND

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červenec 23 14:34:49 CEST 2012

Zdravim,

jelikoz mi finalne doslouzil jeden ze dvou routeru (nejaky starsi Dlink
- obcas zatuhava) tak chci poridit dalsi "doforoty".

Jelikoz vsechno novejsiho uz mam TP-LINK a jsem spokojen
(spolehlivost/cena/rychlost) tak jsem si objednal vyse uvedeny.

Chci se zeptat majitelu (pokud jsou) zda pouzivaji originalni FW a nebo
prestoupili na OpenWRT/DDWRT a nebo i jine...a jake maji s neorigo FW
zkusenosti.

Primarne me zajima hlavne rychlost mezi LAN porty (chtel bych zrusit
rackovej GBit 16 portovej switch - zredukoval jsem kabelove pripoje a
vesel bych se do 4 portu) a take kolik to uroutuje mezi WAN-LAN.
Momentalne uvazuji o tom prestoupit u providera na 500Mbps linku (za
jednorazovy poplatek), ale nevim nevim zda mi to neco v tomhle segmentu
vubec utahne.

--
Radek Vicek