Kabel ve zdi rup

Posel Liptakov poselzliptakova na gmail.com
Pondělí Červenec 23 11:11:53 CEST 2012

Pokud si spravne pamatuji je presnost kabeloveho vozu pro detekci poruch
vedeni vyuzivajici TDR +- 50cm
U nas prijeli odpojili vedeni od baraku pripojili , zmackli cudlik a suse
konstatoval 425m, koukli do mapy, prava strana silnice, kolega koukl z okna
hm je tam nova znacka a bylo jasno, Nekdo prisel zatloukl znacku a trefil
kabel.

Martin