Preddelicka 4GHz?

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pondělí Červenec 23 06:30:02 CEST 2012

Já dělám s CND2050 (dle dlatash do 11 GHz ) ale jen v rozsahu 2 - 4GHz  , u ní je ale nutno počítat s tím, že pokud není na vstupu signál, generuje na výstupu harmonické, někde jsem měl napsáno přesné hodnoty.

PavelP
> Od: "Jirka MWW"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 22.07.2012 21:43
> Předmět: Re: Preddelicka 4GHz?

Ta PE9309 by se mi velmi líbila. Kdybyste  přišel na to, jak to za rozumný
peníz koupit, měl bych zájem se přidat.

Zdravi
Jirka OK1MWW