[OT] Flexa

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Červenec 22 23:49:51 CEST 2012

ja ten regulator znam (zapojeni) - nevim zda je pouzit zrovna tenhle
zpusob - jednak se bruska nerozbehne pokud je pripojena do site pri
zapnutem vypinaci a druhak ma pomaly rozbeh - tak je to mozna spis
resene komplexneji

at uz je to jakkoliv udelano tak je to dulezite - protoze kdyz na ni
pritlacim pri 2.800rpm tak proste ma stale silu

S pozdravem
Radek Vicek