Porovnání dvou řetězců v php

Sudovec sudovec na seznam.cz
Neděle Červenec 22 23:10:12 CEST 2012

Dne 22.7.2012 14:38, Petr Tomasek napsal(a):

> Vzdy to umoznoval, mate pro sve tvrzeni nejakou oporu?
>
> P.S. v extremnim pripade je nutne pouzit ===, pokud
> by hrozily nejaka zverstva s typama...
>
> P.T.

Dobrá, byl jsem příliš stručný. Myslel jsem tím že to SPOLEHLIVĚ
neumožňuje a nikdo příčetný se na porovnávání řetězců přes "==" nebude
spoléhat. Stačí se třeba podívat na automatické typové konverze při
porovnávání atd.

Pro mně je jediný spolehlivý způsob porovnání řetězců v PHP přes strcmp
a příbuzné funkce.

    S.