[OT] Flexa

KarelM a8dtljb na gmail.com
Neděle Červenec 22 21:10:57 CEST 2012

Muzu potvrdit, ze nova flexa Makita 9020RF ma skutecne mnohem nizsi
vibrace a hlavne je mene hlucna, nez predchozi flexa z lidlu.
Dodali k ni neco co nazyvaji "superpriruba", je to jako by silentblok
pro nevyvazene kotouce, nakolik to funguje nemohu posoudit.
Na akuvrtacce jsem nesetril od pocatku, protoze kdyz treba vyrabim
drevene bedneni na beton, tak sroubuje prakticky porad a ty levne maji
pomale nabijecky a slaby moment.
Karel M.