dnes je posledny koncert Les Horrible Cernettes

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Červenec 22 12:22:09 CEST 2012

Ahoj Balu,

> Zaujimalo by ma co bolo v tych krabiciach okolo hlavneho valca, co vyzera ako
> tapacirovane sedacky...

uz jsem to zapomnel, ale pamet je mozno si osvezit na vlastni dotyk v
Conservatoire des Arts et Metiers, kde je Cray nabytkoveho typu (tusim je
to c. 2) v peknych muzejnich prostorach. Fanousci U. Eca tam jiste take
maji duvod zajit.

V CSSR jsme meli tusim jen Cray Y MP EL, ten po jeho doslouzeni ~2000 jsem
si zamluvil k odvozu a kupodivu mi na to FzU i SGI kejvli, bohuzel jsem
neukecal 2 m^2 mista a 220V~, tak ho odvezli nekam do Brna...

Zdravi Marek