OT Konverze MOV-AVI

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Červenec 21 20:08:19 CEST 2012

Dobrý den všem,

Problém 1:

mějme video, jako např:
www.dejvice.cz/edison/tmp/cimg0462.mov
rád bych jej otočil o 90° vlevo, zvětšil rozměry na dvojnásobek, snížil
rychlost na polovinu a uložil jako xvid, nebo něco takového.

Zkoušel jsem Avidemux, ten tohle všechno umí, ale:
- Snížení FPS kupodivu neprodlouží čas, což je mimochodem dost podivné,
vzhledem k tomu, že ve vlastnostech výsledného AVI je stále původní počet
snímků, poloviční rychlost, ale stejný čas.
- Na začátku výsledného videa se pak nachází kousek jeho konce. Několik
snímků až několik desítek % celého videa. Počet je víceméně náhodný a při
prostém zopakování uložení AVI se změní.

Např. Rad video tools nedělá chyby, ale otočení, ani změnu FPS jsem v něm
nenašel.

Problém 2:

Mějme více videí stejného formátu, ale 19020x1080 a cílem je z nich co
nejméně pracným způsobem udělat udělat Xvid AVI s polovičním rozlišením a
původním názvem souboru, jen s koncovkou AVI. Tohle bez problémů zvládá
zmíněný Rad video tools, ale je to pracné.

Hodilo by se něco, do čeho prostě vhodím třeba 30 souborů, na otázku odpovím
"Ano" a za pár hodin je hotovo. Nebo alespoň něco komandlajnového, co bych
si do této podoby snadno přiohnul skriptem.

Děkuji,
PH