Kabel ve zdi rup

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červenec 21 09:17:01 CEST 2012

A to zmerim prosim jak s běžným vybavením v dílně, kdyz nevim ani jestli rupl nulak nebo fáze ale myslim že fáze na vadasce nesvitila takze fáze bude kaput urcite.

Na zjištění trasy kabelu asi musim mit detektor kovu. Asi nejsnazší to bude natáhnout po povrchu  nejaky 4 žilo kabel, zásuvka tam byla i tři fázová, pojistky jeste prepalovaci keramické.

Jeste jsem chtel zmerit hromosvod (blesko svod) jak moc zemní, kdyby nekdo věděl know How (kdyz nemam tu masinku co ma revizak)

Odesláno z iP