[OT] Flexa

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 20 21:22:19 CEST 2012

Poč byste ji nevyreklamoval pokud byla v zaruce, anebo jste ji utavil?

Hobby veci maji režim 4 minuty prace a 6 minut odpocinku, to jste nečetl manual? Fakt je že ty profi veci maji vymyšlené tak, že to nasává že strany kde je nejmene prachu a ty levne hoby veci kdovi proc to maji naopak, po 15 letech mi vrtačka levna zacala mírně pískat díky prachu :-(

Nepředpokládám že by nekdo opravoval hobby flexu co stoji 1100,- to si po zaruce koupim novou

Odesláno z iPadu