UPS APC - jak nastartovat pri vypnutem proudu?

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 20 20:58:55 CEST 2012

Pokud je pro vas normalni zrat naprázdno, mozna pracujete ve státní sprave...
 Fakt mi to nesedí, kdyz ta hloupá upska bere 10W, no je to 10 let stare, ma nekdo novou a zkusenost s tim?  Zdroj k ipadu a nokii mi ukazuje nula, lázni zdroje mi ukazuji ne nulove cislo

Odesláno z iPadu