Prepetovka, vas nazor ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červenec 20 17:54:01 CEST 2012

 20.7.2012, 17:45:48

Jiskriste nebo bleskojistka se ponejvice pouziva jako A, existuji
nejruznejsi, vice ci mene dumyslne konstrukce, vcetne vakuovych nebo
plynem plnenych. Dokonce existuje i provedeni, kde je uvnitr male
mnozstvi radioaktivniho prvku, ktery zajistuje jakousi "pred-ionizaci"
vybojove drahy.
B byva nejcastej patricne dimenzovany varistor.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz