Re: Prepetovka, vas nazor ?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Červenec 20 17:20:13 CEST 2012

Vzdycky jsem promeril trafo zda neni prerusene vinuti nebo prorazeny C, nikdy nebylo teoreticky by pripadal v uvahu mezi zavitovy zkrat, ale to by asi vyzadovalo napeti,ktere by odvarilo i C.
Mozna jsem mel jen stesti, tezko rici.
Nasledovala vymena PHY, pokud si pamatuji menil jsem Micrel, Realtec i National. Vse slo sehnat na ebay do 5$ /ks.
Po vymene PHY vse chodilo jak nove.
Pred vymenou se vse tvarilo OK, ale nekomunikovalo.
Vetsinou jsem resil ruzne AP,routery , switche, ale i jeden notebook a vyvazovacku s nejakym pocitacem uvnitr.
Zkratka to co se vyskytlo mezi  sousedy spoluzaky a tak.

Hutta