Prepetovka, vas nazor ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červenec 20 16:45:37 CEST 2012

 20.7.2012, 16:40:02

Kdyz to dobre praskne, odejdou i 1/2kg varistory v B prepetovkach.
Ale samozrejme, mensi prepetove pulzy varistory snesou bez poskozeni.
Osobne se mi zda, ze ty tepelne pojistky maji spise funkci kurvitka,
ale zalezi jak to ma vyrobce nadimenzovano, coz podle schematu tezko
usuzovat, zvlast kdyz o tom clovek houby vi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz