Re: Prepetovka, vas nazor ?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Červenec 20 15:33:29 CEST 2012

Podle kterého ekonomického zákona lze na trhu uspet s vyrobkem s vyrobni cenou pod 260Kc,  a prodejni cenou 10x takovou?
Dovolim si odpovedet sam, podle zadneho, toho lze dosahnout pouze protekcionismem a umelymi barierami na trhu coz je preste to o cem jsem hovoril.

Hutta