Prepetovka, vas nazor ?

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Pátek Červenec 20 15:13:27 CEST 2012

Dobrý den,
asi nejtěžší při úderu blesku je nějak zajistit odvedení energie ze stožáru antény. Anténa je připojena nějakým svodem k přístroji a tudy se Vám dostane blesk.

U souseda (nemá bleskosvod) to vrazilo do komínu, ten rozpůlilo (zdění), bratříček šel do wifi antény a ten sjel po RJ45. Odešli mu všechny přístroje ... .

U mě a všude v okolí to odnesly trafa v Ethernetu RJ45. Zřejmě dlouhé kabely naindukovalo se dost a nepřežilo jako notebooky, switche, PC boardy ... .

Jirka