Re: Prepetovka, vas nazor ?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Červenec 20 14:34:31 CEST 2012

Varistory staseji kratkodobe i velke proudy bez poskozeni, cili pokud se vcaritor neprorazil mel by byt funkci a mela by stacit vymena pojistky.

Mimochdem nemate nekdo rozebrany A a B prepetovky docela by me zajimalo co je uvnitr nich.

Hutta