Re: Prepetovka, vas nazor ?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Červenec 20 14:21:02 CEST 2012

Pokud uvazim, ze nekdo dokaze takovy baznek prodavat za 2600Kc uz se nedivim, ze jsme my a cela EU tam kde jsme a to v riti.
http://www.shopelektro.cz/svodice-a-prepetove-ochrany/svodice-pro-ochranu-napajecich-siti-do-1000-v/svodice-prepeti-typ-3/1-fazova-sit-tn-s-svodic-vf-filtr/hakel-30062-pi-k16-off
Nejsem zadny expert jsme si jit, pri uderu blesku primo do vedeni nebo kdekoliv v okruhu 1000m od okruhu chraneneho timto shori vse za tim a nejspise se odpari i ty ligth spoje na DPS a forove svorkovnice.

Hutta