Re: Prepetovka, vas nazor ?

jirka7a jirka7a na seznam.cz
Pátek Červenec 20 11:59:35 CEST 2012

Asi mate pravdu ulomilo se to, protoze to bylo pripajeno k sobe. Myslim si, ze plizek PE vodice mel byt pripajen pres sebe.
Pridal jsem tam dalsi foto, omlouvam se za kvalitu.

Mimochodem rozdelal jsem ji, protoze se uvnitr zkratovala bleskojistka s nejakou soucastkou. Omotane soucastky captonovou paskou, aby se to nezkratovala pricemz namackany na bleskojistku. ...

http://files.uloziste.com/1b49727104e74dda/

Mně to připadá, že PE vodič byl původně přidělaný ke kolíku na pevno,
ale pak se ulomil ten kovový pásek. Kus z něj je na PE vodiči a druhý
kus na PE kolíku.

P.K.