vymena jistice

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Červenec 19 20:14:47 CEST 2012

'A' si tam nedavejte,  videl bych to na novy B10 nebo B16. Acko Vam tu
pilku pri rozbehu neudrzi. Jestli to je natahany k zasuvkam tridratem,
urcite tam dejte chranic. Dela se i chranic s jisticem jako dvoumodul aby
jste usetril misto. Btw: nakonec zjistite, ze to bude nejlepsi predelat
cely...

S pozdravem Jan Puhony