OT: aktivator pro vterinak (heptan)

JP dodo.hw na jnc.cz
Čtvrtek Červenec 19 09:35:46 CEST 2012

Kdyz uz tu je o tom rec, modelari pouzivaji aktivator ve forme spraye
tak, ze neco slepi (bohate napatlaji vterinakem) a az potom to
prestriknou, cimz to vytvrdne.
Je to totez jako aktivator co se aplikuje primo na lepeny material?
Jinak podle nejakeho bezpecnostniho listu je tam skutecne heptan.

JP