OT: aktivator pro vterinak (heptan)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 19 00:01:25 CEST 2012

Dobrý den,

nějak se mi hromadí hračky z plastu neslepitelného normálním vteřiňákem a
jako zvědavá duše jsem zapátral zač se prodává hlavní účinná složka primeru
(je jí tam jen 1%, zbytek isopropyl). No poněkud mě to překvapilo, protože
hlavní cenovou složkou aktivátoru je onen nápis, že jde o aktivátor pro
vteřiňák:

http://eshop.merci.cz/detail2448/chemikalie-h-j/n-heptan-c-

Eh, no aktivní složku pro tunu aktivátoru v ceně jednoho malinkatého
aktivátorku nepotřebuji, co bych s tím dělal, nemáte někdo heptan doma v
garáži, že byste mi cvrndnul pár ccm do flaštičky za nějaký baˇxiš?

Dík, JL.