RE: Shořela UPS Fortron - asi trafo

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 18 16:20:38 CEST 2012

On Wed, 18 Jul 2012, Josef Šíp wrote:

> Kde potrebujeme dlouhe doby zalohovani, musime davat on-line UPS kde
> zvetseni kapacity baterek externimi akumulatory nevadi.
>
> Kdyby nekdo vedel o lepsim reseni rad ho vyzkousim, vetsinou potrebujeme
> zalohovat 100-300W ale s dobou nekolik hodin.

Presne - pro tyhle ucely na trhu UPSky nejsou. Ale neni uplne nutne online
staci line-interaktive s moznosti pridavnych bateriovych modulu - ty
online zbytecne hreji a zerou. Ja potreboval takovou UPS - 300W a 3 hodiny
zalohy a jeste kompaktni do melkeho RACKu a jedine co jsem nasel byla
APC Smart-UPS XL 1400VA ktera se mi tam vesla a jakz takz splnila dobu
zalohy (daji se k ni dat pridavne bateriove bedny). A zaplatil jsem
krvave penize za 1400VA menic ktery nepotrebuji.