Shořela UPS Fortron - asi trafo

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Středa Červenec 18 11:37:47 CEST 2012

Není to nejdokonalejší, chtělo by to zapracovat na přepínání sít/záloha,
ale na domácí PC, plynový kotel, nějaké světlo to stačí. Na e-bay jsem
koupil měnič 24/230v 300W opravdový sinus za 1500kč, automatická
nabíječka 24V/10A z TME za 2000Kč , trochu drátování okolo přepínání
síť/záloha(podpětové relé od Elka+výkonové relé.