Shořela UPS Fortron - asi trafo

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 18 11:28:38 CEST 2012

Ony se dělají upsky, kam můžete připojit libovolnou baterku, ale ta cena je
poněkud jinde i rozměry a váha jsou 4x větší, než u stejného výkonu s
integrovanýma baterkama. Mám tady jednu takovou 1kVA shořenou, myslel jsem
si původně že v tom jsou i baterky, nejsou, je to železo. Vzadu má něco jako
reprosvorky (několik párů) a u nich nápis + 48V -

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomáš Vymětal" <vymetalt na gmail.com>

S problémem neporadím, ale napadlo mě při čtení o té výměně .. nepotkali
jste (resp. proč nejsou běžně dostupné) moduly pro připojení autobaterie
(i stará, případně i pár paralelně, dají pořád lepší parametry, než ty
minibaterky, co se dodávají do ups běžně)? Je mi jasné, že připojit
baterku na běžný ups modul je blbost, ale ... to je takovej problém něco
takovýho vytvořit? Sice je taky blbost mít pod stolem kyselinovku, ale
vytáhnout to na balkon / střechu / zahradu .. asi by s tím nebyl
problém, a u novostavby by se tak dal přímo vytvořit zálohovaný okruh.
T.V.