Shořela UPS Fortron - asi trafo

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Středa Červenec 18 10:47:24 CEST 2012

S problémem neporadím, ale napadlo mě při čtení o té výměně .. nepotkali
jste (resp. proč nejsou běžně dostupné) moduly pro připojení autobaterie
(i stará, případně i pár paralelně, dají pořád lepší parametry, než ty
minibaterky, co se dodávají do ups běžně)? Je mi jasné, že připojit
baterku na běžný ups modul je blbost, ale ... to je takovej problém něco
takovýho vytvořit? Sice je taky blbost mít pod stolem kyselinovku, ale
vytáhnout to na balkon / střechu / zahradu .. asi by s tím nebyl
problém, a u novostavby by se tak dal přímo vytvořit zálohovaný okruh.
T.V.