OT: DNS

Úterý Červenec 17 18:59:53 CEST 2012

Tady v te diskusi
http://www.poradte.cz/auto-moto/11002-novy-registr-vozidel.html#13 ke
konci pan s nickem nu objasnuje priciny a nasledky problemu, dle
dlouhodobeho projevu opravdu pracuje na registru. Asi to nebude jen
problem se siti ale s celou koncepci... Nejlepsi by bylo, kdyby se cely
registr smaznul a byl by klid, copak ho nekdo, krome policie a
pojistoven na vymahani pokut, potrebuje???