3D tiskarna - tisk dilu pro RepRap

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 17 18:57:42 CEST 2012

Na Vase stranky uz jsem se dival a zdaly se mi nejlepsi z tech mnoha, ktere
jsem na toto tema zatim videl  :-)
Kdyz jsem tam nasel poznamku, ze pracujete se studenty, tak jsem si hned
rikal, ze je znat Vas talent pro vysvetlovani.
Diky za Vase skvele stranky.

Petr Labaj

*********************************

From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 17, 2012 6:45 PM
Subject: RE: 3D tiskarna - tisk dilu pro RepRap

Majitel tiskarny zde je :-), ale tisk cele sady je tak narocny na cas a mnoho ruznych pokusu nez dojde k perfektnimu serizeni stroje, ze odmita dily tisknout. Je daleko levnejsi a spolehlivejsi si je objednat od nekoho, kdo si tim primo vydelava a tuhle fazi uz ma davno vyresenou. Ja osobne jsem kupoval na http://reprap-fab.org/shop/index.php a mohu jen doporucit.

Pokud byste chtel kouknout na me postrehy ze stavby, tak je najdete na strankach:
 http://jakub.serych.cz/RepRap

Jakub Serych