Hladanie SMD smetia podla znacenia

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Úterý Červenec 17 15:45:02 CEST 2012

Ne, já Vás nebiju :-). Jen jsem zaplakal. Když už jsen se rozhodl strávit na tom spoustu času ukázalo se že je to k ničemu. Ale za to Vy nemůžete. Naštěstí jsem na to přišel dost brzy. Vůbec nechápu, že výrobci nám přehledové tabulky se SMD značením (a stručnými parametry) svých výrobků přímo nevnucují. Na takové přehledné tabulce by přece museli vydělat ne ? Zákazník použije radši snadno dohledatelnou součástku než takovou která je skrytá hluboko v útrobách webu. DS je skvělý když už vím co chci. Ale taková tabulka by mi rychle umožnila vybrat několik typů kterými má smysl se dále zabývat.

	Martin.