OT: DNS

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Červenec 17 12:21:40 CEST 2012

Dobrý den,

premyslim, jak vam odpovedet. Od velkeho dodavatele pro statni spravu bych
ocekaval, ze si s problemy poradi sam. Asi uvazuji jinak nez GTS, ale pokud se
dva servery nedokazou domluvit a jeden spravce o tom vi, mel by toho druheho,
zvlaste pokud je to jeho zakaznik, upozornit. Ale to neni podstatne, protoze jde
o otazku smluvniho ujednani mezi dodavatelem a odberatelem sluzby.

Podstatne je to, ze za prve tento stav trva pravdepodobne dlouho, za druhe vas
server prelozil crv.mdcr.cz jako crv.mdcr.cz.praguebest.cz, nikoliv server
ministerstva dopravy a za treti, dekovat vam nemam proc, ja CRV k zivotu
nepotrebuji.

Standa Smejkal

P.S.: Az se GTS priste neco rozbije a cirou nahodou se mantakovi podari zjistit
pricinu, radeji se uz nebude obtezovat slovutne GTS cokoliv radit.