OT: podlahove konvektory - fancoil

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Červenec 16 21:35:41 CEST 2012

Zdravím konferenci,

nainstalovali mi podlahové konvektory s ventilátorem - MINIB. Párkrát jsem
v tom zkusil zatopit a jsem z toho dost otrávený. Na to kolik to stálo to
docela smrdí - nevím jak to popsat, takový dráždivý lehký smrad, docela mě
to svírá hrdlo a štípou oči. Lidi co k tomu přijdou, pokašlávají aniž by
věděli že tam nějaké konvektory jsou - takže snad nejsem jen přecitlivělý.

Topil jsem v tom krátkodobě už asi 10 x. Topná voda 60, maximálně 70°. Ale
díky těm větrákům se to hodně rychle chladí, takže povrchová teplota
hliníkových výměníků bude tak max 50°.

Po stavbě jsem to pořádně vysál, není tam vidět nějaký prach nebo
nečistoty. Po dobu stavby to bylo kryté.

Nemáte s tím někdo zkušenosti? Moje hypotéza je že ty hliníkové výměníky co
v tom jsou mají na sobě nějaký film z výroby, který se snad časem vypálí.
Nemáte s tím někdo zkušenost jak dlouho to bude smrdět nebo čím by to mohlo
být?

Samozřejmě nejsilnější je to, když pustím ty ventilátory v tom.

Díky,

Honza Půhoný