LED svetlo

Pondělí Červenec 16 10:12:33 CEST 2012

Problém je nejspíš v tom, že aby to svítilo a bylo to levné, ty ledky
pojedou asi na maximum. Když jim zajistíte rozumné provozní podmínky -
dobré chlazení a cca 1/2 až 2/3 max. proudu, budou mít o dost vyšší
účinnost a pokud budou na společném chladiči, neměl by jim vadit ani ten
paralelní chod. Jenže tím by byl zase narušený cykl - koupit, zahodit,
koupit nové... Vysvicování luminoforu zase souvisí s teplotou ledek a
nejspíš i s jeho kvalitou. Slušné osvětlovací ledky mají obvykle
životnost 50000 hodin pro pokles o 30%.
Anděl