[OT] Flexa

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Neděle Červenec 15 07:53:12 CEST 2012

  U flexy odcházejí rotory pokud se vezmou na stavbu kvuli prachu,
náhradní stojí na 230ku kolem 1500Kč. Další na řadě je vypínač za
1200Kč. Vyplatí se ji opravovat?  V práci jsme měli i několik
akušroubováku od Narexu, odcházejí vypínače, i motorky oprava se kvůli
ceně taky nevyplatí. Pokud chcete kvalitu tak kupte Hilty. Jinak
Makitu(je hodně čínských kopii, proto se servis brání)  nebo Milwaukee.
Narex je už taky provedením lepší čína.