[OT] Flexa

KarelM a8dtljb na gmail.com
Sobota Červenec 14 23:12:50 CEST 2012

Ano, chci si to opravovat sam. Kde co si opravuji sam, je to mnohem
vetsi vydelek (nekdo by to nazval usporou) nez kolik si vydelam ve svem
radnem povolani. Dnesni servismani a remeslnici jsou predrazeni. Tim
"predrazeni" mam na mysli pomer toho co si vydelam jako programator ve
stredne velke firme a toho co si uctujou tihle podnikavi lide.
K.