[OT] Flexa

KarelM a8dtljb na gmail.com
Sobota Červenec 14 22:31:57 CEST 2012

Vrtačka za 140Kc z kauflandu mi shorela velmi brzy pri snaze namichat
trosicku lepidla na ytong... :-) Drzaky uhliku mela z termoplastu. Bosch
jsem odepsal, cina.. Metabo jsem mel vrtaky, totalni sunty z ciny, s
flexou od nich uz riskovat nechci. Na De-Walt pochybuji ze sezenu dily.
Rozumne zbyva narex a makita, u dilu k makite to vypada taky zatim ale
blede. Narex asi katoval kosty...
A levne flexy mi budou nanic, kdyz u kazde shori rotor.
K.