[OT] Flexa

Sobota Červenec 14 21:47:36 CEST 2012

Nevim, ale ja koupil ASSIST v kauflandu, rozrezala 3 auta a asi 50 KB
bloku diamantem, odesly uhliky (uhorely pruziny po preruseni medenych
vodicu, ne opotrebenim) a po vymene funguje jak za mlada... Asi je to
kus od kusu ale poridil jsem to za 800Kc, narex bude tak za 4000 ne? Jde
o to jake dily, skoro bych rekl, ze pro prilezitostne pouziti je lepsi
nejaka cina a po rozbiti reklamace nebo nova...