[OT] Flexa

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Sobota Červenec 14 21:47:00 CEST 2012

nevim jestli dobre poradim, ale jednu vrtascku mam narex...drzi cca 15
let. druhou jsem vzal makitu , aby byla kdyztak nahradni. Presli jsme na
makitu pac byla lehci, ale po necelym roku uz zacala smrdet. U narexu se
to nestalo. BTW narex je rada protool.

S pozdravem

quasimodo
http://www.reckovice.eu/