Programovani xc9500xl

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pátek Červenec 13 16:48:56 CEST 2012

Dobry den,
diky vsem za rady. Nakonec jsem se dlouze zamyslel a vymyslel, ze
jednou nepujdu do hospody a objednal ten xilinx klon. Jen me to trochu
prekvapuje, ze na to neni zadna proslapana cesta - a to jsem
samozrejme travil vecer hledanim jinde na netu, nez jsem sem napsal.
Urjtag je mozna pouzitelny pro nekoho kdo se chce bavit tim jak to
rozchodit, nebo mozna staci vetsi talent nez mam ja. Gratuluji panu
Rybarikovi, ze mu to slape, ale ja bych jeste musel resit vlastni
kompilaci kvuli 64bit systemu a to nechci.

Lukas Burda