Re: Vectorovy analyzatror ala V N W A

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Červenec 13 00:48:01 CEST 2012

Souhlasim, :-)
pokud by zde nebyla moznost pouziti sw z puvodniho projektu vubec bych do nejakeho VA nestoural.
Pokud ale chci ziskat jakous takous predstavu jak to funguje prijde mi jako rozumna cesta postavit vice mene klon a pak jiz mohu porovnavat data z puvodniho sw s tim co leze z nejakych sw pokusu na me strane,
Za 10$ ma DDS mozna CERN, ja pri velkem shaneni sezenu AD9954 za 20$ a u Farnela ji strili po 40$, coz v CR neni uplne malo, zvlaste pokud clovek jeste studuje, ma i jine konicky a potrebuje vice mez 1ks.
Dotahovani veci je kapitola sama o sobe, to asi vsichni zname. Vezmu jako priklad muj generator, zatim to cele ovladam z PC pomoci prikazove radky, v single tone rezimu to celkem chodi, ale nejaka kouzla s RAM v DDS nejsou ani v planu jelikoz ani poradne nevim k cemu by se to mohlo hodit, Samostanou kapitolou pak bude predelani na ovladani bez PC , zvlaste pak nejaky displej.
Popravde pro me je uspech jiz to, ze po vytukani frekcence citac ukaze ze z toho leze co ma :-)

Hutta