[OT] Re: Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 21:24:07 CEST 2012

Myslim si, ze prave priestorovu predstavivost mam, napr. presne tie
zapojenia konektorov, ako si ich rozkreslil, som si predstavil bez
pomocok a vysledok sa nam zhoduje. Na druhej strane zo schodov som
kedysi spadol tak, ze som mal 3 tyzdne ruku v sadre :-)

miro