Re: Vectorovy analyzatror ala V N W A

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 12 19:54:09 CEST 2012

Ale vsak tohle s tim souvisi, porad to jsou stejne dve DDS :-)
Mimochodem generator mi celkem funguje, tedy zatim to je jedna DDS v bastlu na stole. Co mi staci osciloskop leze z toho pekny sinus do cca 100MHz,dal mohu soudit jen podle citace, ale podle vseho mi to slape s mirnym pretaktovanim do 250MHz, atteunator tlumi a zesilovac zesuluje (nakonec v tom mam ERA 5+, ktery mi laskave venoval p. Kucera).

No a protoze dalsim krokem bude tistak, pokud sezenu trafa a nasobice od minicircuit, napadlo me pridat za kazdou DDS jedno rele. Rele by vystup prepinalo na vice mene obkresleny VA.
Ovladaci piny vyvest na konektor a k tomu sw od puvodni konstrukce, celkem by to moc nestalo.
To je cele.

Problem dnesnich konstrukci je, ze bez DPS toho moc neodzkousite, delat dvouvrstvy tistak v teto hustote si doma netrounu a vzhledme k cene profi vyroby je treba trochu planovat.
Kdyby to melo byt i o vyvoji sw tak o VA vubec neuvazuji,ale takto ...

Hutta