Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Čtvrtek Červenec 12 16:35:47 CEST 2012

2012/7/12 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> ale to je nespravne pochopena uloha, lebo som bol pisal:

> a samozrejme zalezi aj na polohe konektorov a dlzke kabla - tj zalezi na mechanickom usporiadani - funkcnost znamena, ze ten kabel musim dostat do dvoch protikusov ktore maju stanovenu vzajomnu polohu (a kabel je pochopitelne vypocitany napresno, t.j. neplanda).

Osazení konektoru na jeden konec kabelu má 4 možnosti (kombinace
nahoru/dolů a klíčem doleva/klíčem doprava). Ale délka kabelu případně
natočení konektoru je analogová hodnota. Tady už to je o
pravděpodobnosti a statistice, tj. jak se dělníkovi podaří ustřihnout
kabel v nějaké toleranci a jak se mu podaří odchýlit se s pozicí
konektoru od kolmice ke kabelu.

Pavel Kadečka.