Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 12 16:28:42 CEST 2012

No,

v zasade vsetko co ste napisali je tak a zavery su spravne, ale... danu ulohu este nikto nevyriesil... jediny pokus bol:

>Ciste teoreticky, to udela bud dobre nebo blbe. Pokud je jedinym
>kriteriem elektricky spravne propojeni, tak to teoreticky vychazi
>50:50.

ale to je nespravne pochopena uloha, lebo som bol pisal:

>ide mi o funkcnost [...] t.j. na polohe klucov zalezi

a samozrejme zalezi aj na polohe konektorov a dlzke kabla - tj zalezi na mechanickom usporiadani - funkcnost znamena, ze ten kabel musim dostat do dvoch protikusov ktore maju stanovenu vzajomnu polohu (a kabel je pochopitelne vypocitany napresno, t.j. neplanda).

wek