Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 16:02:11 CEST 2012

Pokud je pravdepodobnost vsech jevu stejna, tak moznych vzajemnych poloh je
16 a dve jsou spravne (z kazde strany kabelu). Cili pravdepodobnost je 1:8
tedy 12.5%
Pokud je kabel dostatecne dlouhy a da se pred zasunutim do konektoru
zahnout nebo prekroutit, tak jsou spravne 4 z 16, tedy 25%

Nepocital jsem krivost, tam se da podelat temer 100%, jinak je to pomer
uhlu kabelu vs konektoru, ktery je jeste OK k celkovemu moznemu uhlu.

PK