Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 12 15:43:00 CEST 2012

 12.7.2012, 15:39:43

Ciste teoreticky, to udela bud dobre nebo blbe. Pokud je jedinym
kriteriem elektricky spravne propojeni, tak to teoreticky vychazi
50:50.
Zkusenosti vsak ukazuji, ze blb, teorije neznaje, klidne zk...i i 11
kusu z 10.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz