maly diferencial

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 12 08:37:32 CEST 2012


To ano, ale zatěžovací charakteristika motoru odpovídá derivačnímu s magnety


----- Původní zpráva ----- 
Od: "Jirka" <zaloha na volny.cz>


BLDC není derivační, ale bezkomutátorový (jak plyne i ze zkratky) s
permanentními magnety.

Počtěte si třeba zde - hezká práce:
theses.cz/id/38nuxj/downloadPraceContent_adipIdno_6618

Nicméně ještě dodám, že i já bych se vykašlal na diferenciál a použil
dva motory (když ten jeden nestačí). Konstantní otáčky nemá ani BLDC a k
vyrovnání rozdílu při zatáčení bohatě vyhovuje.

Kromě toho to lze elektronicky (softwarově) vylepšit, když je někdo
hračička a má čas.

Hybridní auta mají taky elektromotory pro každé kolo zvlášť.


---
Jirka

> Aha, BLDC je derivační. Ale i s derivačním to půjde, vždyť on nemá tvrdou
> charakteristiku jako synchronní a síle působící při zatáčení skoro
> stejnoměrně "uhne" k nižším/vyšším otáčkám, takže v zatáčce to bude jako
> diferák a v terénu v podstatě jako by byl vypnutý.
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



Další informace o konferenci Hw-list