maly diferencial

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červenec 12 02:02:42 CEST 2012

BLDC není derivační, ale bezkomutátorový (jak plyne i ze zkratky) s
permanentními magnety.

Počtěte si třeba zde - hezká práce:
theses.cz/id/38nuxj/downloadPraceContent_adipIdno_6618

Nicméně ještě dodám, že i já bych se vykašlal na diferenciál a použil
dva motory (když ten jeden nestačí). Konstantní otáčky nemá ani BLDC a k
vyrovnání rozdílu při zatáčení bohatě vyhovuje.

Kromě toho to lze elektronicky (softwarově) vylepšit, když je někdo
hračička a má čas.

Hybridní auta mají taky elektromotory pro každé kolo zvlášť.

---
Jirka