Re: Mobil pod vodou

Petr P Rteppa na seznam.cz
Středa Červenec 11 18:04:10 CEST 2012

Já nejsem až tak znalec mobilních telefonů. Ale když mi kamarádka donesla telefon který prošel pračkou na 45 stupňů i s baterkou. Tak jsem jí říkal že s tím nelze nic udělat. Měla ale tak smutné oči že jsem se nechal přemluvit. Jen k tomu že se na ten mobil podívám. A tak jsem jej rozdělal vypláchl v isoprpylalkoholu, všechno poctivě poutíral, nabil baterku a poskládal. říkal jsem si že jsem to alespoň zkusil. a odevzdal jí to proto že jsem netušil jak se to zapíná. Dostal jsem poděkování a jiné odměny, že jsem tajnůstkář. Mobil do dneška funguje. Je to nějaký samsung. Takže každý namočení chce asi tu správnou vodu. Rozbor vody jsem nedělal, ale můžu jej dělat, máme na to laboratoř.
Petr Žák