Mobil pod vodou

Středa Červenec 11 15:03:48 CEST 2012

Dne 11. července 2012 12:00 J.Polivka <jpolivka na volny.cz> napsal(a):
> Zdravím,
> jestli to bylo od deště a baterka zůstala dobrá, tak byla asi dost dobře
> zajištěná. Sice asi už neplatí a možná neplatilo, že prší skoro destilka.
> Jednou za mnou přišel známý abych se mu "podíval" na mobil utopený v moři a
> to po cca patnácti dnech.
> Jenom jsem se podíval a více nebylo co řešit.
> Modrozelená "sůl" téměř všude.

Kdysi, když ještě mobil nenosil každej a stály tak od deseti tisíc
vejš (přitom koruna měla jinou hodnotu než dneska), jsem slyšel, jak
někomu spadnul mobil do žumpy, klasicky z kapsičky u košile, ale nějak
se mu podařilo ho vylovit a chtěl ho nechat opravit ;)

(Další klasika je mobil vypraný v pračce.)

P.K.