Mobil pod vodou

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Červenec 11 12:00:24 CEST 2012

Zdravím,
jestli to bylo od deště a baterka zůstala dobrá, tak byla asi dost dobře zajištěná. Sice asi už neplatí a možná neplatilo, že prší
skoro destilka.
Jednou za mnou přišel známý abych se mu "podíval" na mobil utopený v moři a to po cca patnácti dnech.
Jenom jsem se podíval a více nebylo co řešit.
Modrozelená "sůl" téměř všude.
Jindra Polívka

> takze nam ukazete dalsiu fotku odhoretej elektroniky?

Proč? Nechápu...

> Skor si myslim, ze to mohlo sposobit vylucenie elektrolytu z
> baterky, ked bola skratovana, v manualoch k nim pisu, ze obsahuju
> rozne hydroxidove zluceniny. Tak ci tomu nepomohlo aj to.

Baterie je ve vynikajícím stavu, té se vůbec nic nestalo, nic se z ní
nevyloučilo, je dokonce nabitá.

Petr Zahradník, počítačový expert